onsdag 12 februari 2020

OKÄND SVENSKA NY FAVORITSÅNGERSKA PÅ YOUTUBE - COVERSÅNGERSKAN JULIA WESTLIN FRÅN VALLENTUNA

Youtube bjuder då och då på härliga överraskningar som när jag igår upptäckte den 31 år unga(min gissning var, kanske 20 år) vackra svenska coversångerskan JULIA WESTLIN från Vallentuna/Stockholm - numera bosatt i Canada. Kan inte påminna mig om att jag någonsin har sett/hört denna fantastiska sångerska framträda i svensk TV eller radio - hur kan hon ha undgått artistradarn som alltid spannar efter nya musikgenier, det är en gåta.

Julia sjunger de flesta låtarna ACAPELLA som exv i denna video "STAND BY ME", ÄNDÅ LÅTER DET SOM HON HADE EN HEL SYMFONIORKESTER SOM KOMPAR HENNE, en helt igenom fantastiskt härlig upplevelse, man blir varm och svettig ta mig fan, WOW!

Det vore mycket mycket egendomligt om inte Julia Westlin snabbt blir en ny svensk/kanadensisk världsstjärna med SUPERSTATUS. Hon fick sitt genombrott för ett kort tag sedan, detta via YOUTUBE, hon har plötsligt blivit en av de mest spelade sångerskorna på tuben - man kan bara önska henne all framgång och lycka.


Inga kommentarer: