onsdag 21 september 2022

ANTIDEMOKRATISKA "MÖNSTERÅSBLOGGEN" BORTTAGEN FRÅN BLOGGLISTAN

Efter att under en längre tid ha kunnat iaktta hur, Jonny Nilsson, redaktör på bloggen "MÖNSTERÅSBLOGGEN", alltmer har EXTREMRADIKALISERATS och det så pass att man kan anse att han politiskt hör hemma i den autonoma sfären av extrema vänstersekter med starka kopplingar till våldspredikande kristna och islamistiska kyrkor, samfund och sekter. 

Jonny Nilsson har med sin mentala vistelse i den extremradikaliserade föreställningsvärlden allt oftare i blint raseri framfört extrem vänsterretorik i sina blogginlägg - nu senast med anledning av att dryga 20% av svenska folket gav Sverigedemokraterna sin röst i valet till den Svenska Riksdagen den 11 September 2022. 

Jag har i 12-13 år länkat till Mönsteråsbloggen, så visst känns det tråkigt att behöva ta ett så drastiskt beslut som att ta bort nämnda blogg. Minns att Jonny Nilsson gjorde detsamma(rensade ut) länken till min blogg från Mönsteråsbloggen efter riksdagsvalet 2010, detta då jag framförde att jag hade lagt min röst på Sverigedemokraterna. Jonny var då som nu galet förbannad på de som röstade på det parti som Jonny själv hatar mest av allt på denna jord - märkligt att man kan vara så förblindad av hat att man inte vill ge sin granne, sina med-medborgare rätten att tycka fritt efter eget huvud. 

Mönsteråsbloggaren Jonny Nilsson bär definitivt på totalitära tankar, precis samma tankar som fascister, nazister, kommunister och islamister har framfört i all tid de funnits till och fortfarande i  denna tid framför som sina ismers grundfundament - FY FAEN, SKÄMS JONNY NILSSON, SKÄMS!

Med anledning av Jonny Nilssons totala avsaknad av respekt för demokratin, demokratiska val, svenska folket och dess lagbundna rätt till att rösta på vilket politiskt parti, åskådning som man vill så måste jag rensa bort "MÖNSTERÅSBLOGGEN från min bloggs länklista. 

Inga kommentarer: