Straxt efter 00:00 detonerade en mycket kraftig BOMB här utanför fastigheterna HAGAGATAN 3 och 4. Detta kriminella tilltag fick som följd att min 97-åriga mor som sover blir abrupt väckt, hon blev helt förskräckt, hon skriker högt av panikrädsla och undrar hysteriskt "vad det är som händer". Jag hinner in till henne och kan i sista stund stoppa henne från att lämna sängen. Hade hon nu tagit sig upp och i panikrädsla försökt lämna sovrummet hade hon säkert snubblat och slagit sig svårt, så svårt att hon kanske hade dött. Hon är näst intill blind och döv och behöver både glasögon och hörapparat för att kunna lokalisera sig i lägenheten, dessa hjälpmedel är avtagna när hon sover. Normalt tar hon sig fram i bostaden med rullstol, men att då i panik försöka ta sig ut från rummet i yrselvaket tillstånd på sina ostadiga ben oskadd är en omöjlighet, hennes sovrum är dessutom belamrat med rullstol, hygienstol, returner mm.
Jag blir vansinnigt förbannad och ropar ut i natten via det öppna fönstret att den/de satans asen som smällde av bomben ska visa sig och komma fram till trappentren, men nej de fega kräken gömmer sig. Plötsligt kan jag höra två röster som ger mig svar på mitt utrop från fönstret, rösterna kan lokaliseras till bortifrån gamla Algots. Hör att svaren ges dels på blattesvenska samt en på obruten svenska, han som talar med brytningen "blattesvenska" framför bla att han ska, citat: "jag ska knulla din mor"(dylikt formulerade hot är synonyma med vad de oändligt oönskade invandrarna från mellanöstern brukar få ur sig vid konfrontationer), jag blir också uppmanad till att komma ner/ut på gatan. Plötsligt kan jag se att någon rör sig bland bilarna inne på villatomten(sotarens), villan ligger till vänster i södra slutet av Hagagatan, personen är helt svartklädd(typ som en AFA-ligist), ser att han lämnar tomten via infarten till villan, han tittar bort mot mig när han i sakta mak går i riktning bort mot gamla Algotsparkeringen. Kan inte avgöra om den personen har sin hemvist i villan eller inte.
Blattejävlen som svarar på mina utrop vet alltså vem jag och min mor är - med det avslöjandet så är det klarlagt att bomben var riktad mot min mor och mig, katten börjar också att skrika högt och blir orolig.
En tänkbar anledning till att man smäller av en bomb riktad mot oss kan vara att någon av de utländska unga grabbar som arbetar inom hemtjänsten och som vi avvisar hjälp ifrån är att de har berättat om detta för sina kompisar, kompisarna har blivit sura över det och då tar de till bomber för att skrämas och framföra hot. Min mor vill inte ha hjälp av unga utländska grabbar eller för den delen inte heller av svenska diton. Jag har avvisat mer än10 personer som är eller har varit anställda av Mönsterås kommun inom hemtjänsten, 2 av dem är svenskar, resten är utlänningar - fyra av dessa är kvinnor med ursprung i mellanöstern, två av dem har haft huvud/hårdöljande huvudboningar som är vanligt bland muslimska/islamistiska trosbekännare.
Hemtjänsten har politiserats och gjorts till ett integrationsprojekt, detta idiotprojekt måste få ett slut. En tanke som dykt upp och som jag också har förhört mig om, är - hur gör man med alla muslimska kvinnor som behöver hemtjänsthjälp, de tar ju knappast emot män från hemtjänsten detta oavsett ursprung, de kräver förstås att det är kvinnor som hjälper dem. Har fått veta att detta är ett stort problem. Konsekvensen av detta ovan i stycket framförda blir då att de muslimska kvinnorna uteslutande får hjälp av kvinnor vilket gör att svenska äldre kvinnor med hemtjänst hänvisas till att få hjälp av i huvudsak män med röter i en kultur som inte är i fas med svenska värderingar gällande kvinnor och det mesta annat av svenskt och västerländskt tänkande.
Bombsprängningen kan också vara en hämnd för att jag avvisade en ung tjej i förra veckan som förmodligen sommararbetar inom hemtjänsten i Mönsterås. Anledningen till att hon avvisades var att hon bar ett svart huckle för att dölja sitt hår, förmodligen är hon muslim och har förstås berättat om min avvisning för personer i sin bekantskapskrets och för arbetskamraterna. Det ska naturligtvis vara totalt förbjudet att ha religiösa attribut på sig i sitt arbete i det offentliga livet i Sverige och då naturligtvis inte heller när man befinner sig i någon annans hem när man utför typ hemtjänst, sjukvård mm, om så ändå sker är det en mycket grov kränkning av den personliga integriteten. En tanke är att någon som har hört talas om detta mitt avvisande av den huvudduksbärande unga muslimska kvinnan har agerat på det och har beställt en bombavsmällning som hämnd.
En annan tanke ang bombsprängningen i natt är att någon/några ur det dolda svenne-medborgargarde som jag anser har funnits och som fortfarande är agerande i Mönsterås, att de har reagerat på mina senaste blogginlägg med agendan att berätta om hur det var/är att leva i Mönsterås. Här i M-ås är jag och har alltid varit ansedd för att vara en udda figur, en som ska åtgärdas på alla tänkbara sätt inte minst då med ytterst hårt osant ryktesutspridande förstärkt av våldsaktioner utfört av personer med våldsutövandet i blodet och kulturen. I den för vanliga mås-innevånare osynliga medborgargardemaffian finns personer ur alla samhällsskikt och yrken, det här är oftast personer som tycker att det är spännande och intressant att vara en del av något olagligt som de ändå kan försvara med, att det är för ett gott syfte, oftast då för Sverige.
I den här delen av Mönsterås har det länge pågått kraftiga detonationer sent på kvällar och nätter, någon sjuk jävel smäller av typ bomber, bangers, det låter också som att det är skarpa skott från handeldvapen och kulspruta som avfyras, detta sker i stort sett varje vecka utan att det görs något för att komma åt denna idioti. Pratade med en av de anställda på Mönsterås Bostäder AB om de oftast förekommande detonationerna, skottavfyrningarna och det som låter som handeldvapenskjutningar - om jag uppfattade honom rätt så visste han vem det är som är utföraren/na.
Nu är det ta mig faen dags att polis ingriper och ser till att den här idiotin får ett slut, men det handlar väl om att det är ett eller flera BARN som det inte går att åtgärda pga socialdemokratiska införda saft och bull lagar!
Jag anser mig fått bevis för att bomben var avsedd för att skapa panik hos min mor i avsikt att skada eller till och med orsaka hennes död, därför har jag kommit fram till att det som hände var ett försök till att orsaka min mors död, alltså ett mordförsök.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar