måndag 6 juli 2020

JOAKIM LAMOTTE BESÖKER DALABERG UDDEVALLA JUNI 2020 - HOSTANDE INVANDRARUNGDOMAR I TRAPPHUSET PÅ HAGAGATAN 4A

OBS! Se den här Lamotte-videon och bli varse om vad som försiggår på många platser/orter i dagens alltmer tokgalna EU/FN-hjärntvättade PK-7-Sverige!
Med anledning av vad jag själv upplevt tidigare och nu senast Onsdag den 1/7-2020 på adressen Hagagatan 4A så kan jag konstatera att liknande problem och attityder bland invandrarungdomar även kan upplevas i Mönsterås Kommun och på ovanstående adress.

Inbördeskriget kan inte vara långt borta, för hur länge ska den delen av svenska folket som dagligen tvingas att konfronteras med de dysfunktionella importerade kulturerna tåla att ständigt bli våldsoffer, misshandlade, rånade, förnedrade, våldtagna och mördade. 
Likt en möglig lök på laxen så tvingas det svenska folket också att betala världens högsta skatter för att finansiera SOSSEPARTIERNAS äckelfrossande i att få känna sig som unikt godhjärtade världsförbättrare genom att sinnessjukt frikostigt erbjuda Sveriges territorium, svenska folkets skatter och förmögenheter till resten av planetens innevånare, detta även om de invällande horderna enbart har en ur alla perspektiv negativ påverkan på det svenska samhället.

Följande hände mig ovanstående datum: jag hade varit och handlat mat på ICA Algots, sex kassar mat, jag burkar dela upp matkassebärandet i två etapper, detta då mina knän inte är i så värst bra kondition. Jag bär också ett egentillverkat munskydd vilket jag alltid gör när jag riskerar att möta någon eller flera personer, exv i en butik eller vid upp och nedgång i trapphuset.
(Jag befinner mig i riskgrupperna diabetes, högt blodtryck, överviktig och är i närheten av att vara en 70+)!

Så efter att ha varit uppe med de tre första kassarna så går jag ner för att hämta de återstående tre ditona. Kommer ner till entrédörren, konstaterar att det är folktomt framför dörren, trycker på dörröppnarreglaget, dörren svänger upp och vips så står där tre invandrargrabbar, två av dem ser ut att vara i 15-års åldern, den tredje något yngre. De ställer sig demonstrativt i bredd och hindrar mig från att gå ut, jag säger med skärpa "FLYTTA PÅ ER", de verkar inte vilja flytta på sig så jag tar ett steg rakt emot dem, de flyttar då ytterst motvilligt på sig.

När jag har kommit ut något steg hör jag hur någon eller ev alla i gänget PROVOKATIVT börjar hosta direkt efter att de har passera mig och så fortsätter de högljutt att hosta på väg uppför i trapphuset. Jag vänder mig om och framför, "GE FAN I ATT HOSTA I TRAPPHUSET"! Dörren börjar stängas men jag motar den och den öppnas upp igen(ca 15 sek), jag hör hur gänget fortsätter att hosta på sin väg upp. Jag går några steg fram till bilen för att hämta resterande matkassar och kan då fortfarande höra att de hostar, detta är möjligt genom att det nedre trapphusfönstret står öppet och att de står där och tittar ner mot mig. När jag så kommer in i trapphuset igen och tar mig uppåt  kan jag fortfarande höra hostandet och gör så hela tiden upp. Jag kan även se att en av dem har dröjt sig kvar på trapplanet mellan andra och tredje våningsplanet, han den långe står och spanar nedåt i trapphuset.
Jag kommer upp till det tidigare nämnda halvplanet som nu är tomt, jag ser att de tre i gänget nu står och väntar på mig på tredje och översta våningsplanet, de har alltså inte gått in i den lägenhet de bor i. Jag kan se att lägenhetsdörren är öppen men de väntar med att gå in så jag framför, "GÅ FÖR FAN IN TILL ER", en av grabbarna vägrar att gå in men blir milt inknuffad av de andra två.

De här invandrargrabbarna är bevisligen genom sitt provokativa hostande fullt medvetna om att Convid-19-viruset finns här i Mönsterås och att det är en dödlig realitet.  De vet också förbannat väl att de ska hålla avstånd och inte hosta, men de tycker förstås att de har all rätt i världen att försöka sprida dödlig Convid-19 smitta bland vita svenskar för att de just är invandrare och i Sverige är straffimmuna som sagda vara, "barn".

De tre invandrargrabbarnas beteende är långt utanför vad som är acceptabelt uppträdande. Jag kontaktar Mönsterås Bostäder dagen efter, får där beskedet att de inte kan ingripa eller ens ta kontakt med grabbarna eller deras vårdnadshavare ang "HOSTANDET". Jag blir uppmanad av personen(namn Hilda) på MB AB att ta kontakt med Securitas eller Polismyndigheten - jag gör så, och får det märkliga svaret av Polismyndigheten att de inte kan göra något ingripande mot de här ev smittspridande grabbarna och deras vårdnadshavare, det finns inget lagstöd. Något dylikt kan nog bara vara möjligt i dystopiska Sosse-Sverige!

Kontentan av de svar jag fått från Mönsterås Bostäder AB, Securitas och Polisen blir att det är fritt fram och helt lagligt att under rådande Coronapandemi hosta å bösta sig bäst man vill och tycker i närheten av andra personer i det offentliga rummet som exv i ett trapphus på Hagagatan 4A i Mönsterås Kommun. Att lagen gällande smittspridning är så fatalt dåligt konstruerad kan bara förklaras med att man från lagstiftaren och den då och nu sittande riksdagsmajoriteten, regeringen och FHM ser en möjlighet att bli av med folk som har ett nedsatt immunförsvar vilket oftast metabolt sjuka och gamla har.

Jag anser och upplever att det här totalt hänsynslösa beteendet från invandrargrabbarna i grannlägenheten är en mycket grov och medveten djävulskt våldsaggression mot mig och min mor, samt ev andra personer som trafikerar trapphuset Hagagatan 4A.
Men vad annat är att vänta sig av dylika organismer då hatet och våldet mot oss vita svenskar länge har fått ett brett politiskt stöd och därmed blivit rättsvidrigt legaliserat av PK-7-soosepartierna. Nu 2020 har vit-hatet fått nytt lättantändligt bränsle genom att rasistiska rörelser/org som BLM-SVERIGE, övriga vänstergrupper, utan hämningar får ett ytterst positivt bemötande i svensk media, samt i stort tillåts att vandalisera på gator och torg utan att ett hårt massivt ingripande från ordningsmakten blir svaret - nej, istället får vi se en svensk polis(en kvinna, inte överraskande) knäböja inför BLM-pöbeln.
FY FAN x OÄNDLIGT!





Inga kommentarer: